Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسول

بازی UFL یک بازی فوتبالی جدید و رایگان است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 یک بازی فوتبالی جدید دیدیم. این بازی فیفا یا eFootball نبود؛ بلکه «UFL» نام داشت.

بازی UFL بر پایه موتور Unreal Engine و توسط استودیوی Strikerz Inc. ساخته شده، استودیویی که در سال 2016 تأسیس شد و حال بیش از 200 کارمند دارد که در پنج دفتر منطقه‌ای در سراسر اروپا مستقر هستند.

بازی UFL رایگان است و روی تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس خواهد بود. Eugene Nashilov، مدیرعامل استودیوی سازنده در مورد بازی جدید اینطور توضیح می‌دهد:

«ما، طرفداران فوتبال و گیمرهای پرشور هستیم – ما سال‌هاست که بازی‌های فوتبال ویدئویی را بازی می‌کنیم و دقیقاً می‌دانیم که مردم دوست دارند چه چیزهایی را در یک شبیه ساز فوتبال ببینند. ما می‌خواهیم گیمینگ ویدئویی فوتبال را مجدداً از صفر اختراع کنیم و به بازیکن‌های سراسر دنیا یک تجربه انقلابی و تازه، پرهیجان و عادلانه (Fair to Play) ارائه دهیم. ما نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر با شما صبر کنیم [و بسیار مشتاق هستیم]».

تریلر رونمایی رسمی بازی UFL

تریلر رونمایی رسمی بازی UFL به تازگی منتشر شده و آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

<

p>

در بازی UFL، کاربر باشگاه فوتبال خودش را تأسیس می‌کند و می‌تواند بین بیش از 5 هزار بازیکن رسمی لایسنس شده انتخاب کند. استودیوی Strikerz Inc. برای لایسنس کردن بازیکن‌ها با FIFPRO و برای داده‌های باجزئیات و بروز از شرایط هر بازیکن با InStat قرارداد بسته است.

Andrew Orsatti، مدیر مارکتینگ و توسعه روابط تجاری FIFPRO، در این باره می‌گوید:

«پس از سال‌ها توسعه، ما مشتاق دیدن ورود UFL به صحنه هستیم؛ آن هم در زمانی که پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فناوری‌ها فرصت‌های جدیدی برای ساختن واقعی‌ترین نمایش دیجیتالی از فوتبال تاکنون فراهم هستند».

نظر شما در مورد بازی فوتبالی جدید UFL چیست؟ آیا این بازی و استودیوی سازنده آن در برابر فیفای EA و eFootball شرکت کونامی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟ ناگفته نماند که این بازی قرار است «به زودی» رسماً عرضه شود و فعلاً اطلاعات بیشتری از آن در دست نداریم. دیدگاه‌های خود را در مورد این بازی حتماً با ما در میان بگذارید.

علی قربانی

هوانوردی، هوانوردی، هوانوردی... در کنارش، کمی هم سخت افزار و تکنولوژی ?

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا